UUSIA Jäsenetuja!

Nappaa Sinulle parhaat edut.

Jäsenedun saadaksesi kerro asioidessasi, että olet MMA Pirkanmaan jäsen ja/tai valmistaudu esittämään sähköinen jäsenkortti.

********************

Hopping Brewsters tarjoaa MMA Pirkanmaan jäsenille:

7% alennuksen verkkokaupassa ja kanttiinin tiskillä. Kysy tarjous jos tarvitset omalla etiketillä esim. firman/asiakkaan tilaisuuksiin oluita – saat fiksuun hintaan hyvät paketit!

Alennuksen 7% saat verkkokaupan kassalla koodilla: MMAPIRK, kuten myös kanttiinin tiskillä mainitsemalla MMAPIRK.

Kannattaa myös katsoa lähiruokaviikonlopun tarjous Duunari oluesta (30€ / 12plo laatikko, eli 2,5€ / plo laatikoittain) ja myös todella rajun alhaalle hinnoitellut eräennakot.

katso ne tästä:

Thirsty Squadron paketteihin ei alennuksia. Hinnat ovat niissä jo todella alhaiset.

Cheers!

*******************

Hyvä Olo Ilona tarjoaa Hieronta ja Fysioterapiapalvelut Pirkanmaan MMA jäsenille.
Tarjoamme asiakkaillemme korkealaatuisia terveyden ja hyvinvoinnin palveluita Pirkanmaalla. Viihtyisät vastaanottomme sijaitsevat keskeisillä paikoilla Tampereella. Keskustan toimipisteemme on Hämeenkadulla ja toinen sijaitsee Kaukajärvellä. Kohti parempaa oloa vuodesta 2003 lähtien.

Tarjoamme hieronta, fysioterapia ja kehonkoostumusmittauksesta -10% alennuksen norm hinnoista, MMA jäsenkorttia näyttämällä.
www.hyvaoloilona.fi

************************

Profiili Palvelut Oy tarjoaa kotisiivouspalveluita.
Tarjoamme uusille jatkuvan siivoussopimuksen tekeville asiakkaillemme ensimmäisen siivouksen puoleen hintaan.

Ota yhteyttä!
Profiili Palvelut Oy
myynti@profiili.com
www.profiili.com

**************************

Ammattimaiset ja inspiroivat työympäristöt kaikenkokoisille yrityksille ja kaikkiin budjetteihin – myös Pirkanmaalla!

Regus Tampere (https://www.regus.fi/office-space/finland/tampere) tarjoaa MMA Pirkanmaan jäsenille  toimisto-, cowork-, virtuaalitoimisto- ja Regus jäsenyyspalvelut erikoishintaan. Ota yhteyttä aluemyyntipäällikkö Hanna Mäkelään puh. 040 554 0867 tai hanna.makela@iwgplc.com niin lasketaan sinulle tarjous toivomallesi palvelulle!
Lisäksi Regus keskusten neuvotteluhuoneiden sekä päivätoimistojen hinnoista 10% alennus, kun varaus tehdään MyRegus -palvelun kautta osoitteessa: https://myregus.com/

**************************

Annamme MMA:n jäsenille edun myyntitaito.fi palvelun hinnasta -50%. Edun saa ilmoittamalla tilauksen yhteydessä https://myyntitaito.fi/tilaus/  lisätiedot kohdassa koodin – 50% MMA.

Palvelun käyttö: https://myyntitaito.fi/

• – 50% etu on sivuilla olevasta tarjoushinnasta!
  • Koodi tulee laittaa tilausta tehdessä.
  • Voimassa vuoden  2022 loppuun.

”Myyntitaito.fi auttaa myynnissä, saat käyttöösi videokoulutuksen myyntiin, lukuisia E- kirjoja ja muuta materiaalia.
Myyntitaito.fi voit käyttää itseopiskeluun, oman organisaatiosi palavereiden ja koulutuksien apuna tai voit antaa lahjaksi kaikille myyjillesi.
Palvelu on kuitenkin paljon enemmän, saat myös arvokkaat koulutustallenteet esimiestyöhön sekä puhe- ja esiintymistaitoihin. Kaikki tämä murto-osalla yhden koulutuksen hinnasta!”

Palvelun tuottaa: Power Competence Oy

Myyntitaito.fi jäsenet saavat myös erittäin tuntuvia etuja oman tuotantomme avoimiin koulutuksiin osallistumisista.

***********************************

MMA-jäsenille varastotila ensimmäiset 3kk -30% ja tavaran vastaanottopalvelu veloituksetta (paketit vastaanotetaan ja viedään sovitusti varastotilaan)

Näin jäsen voi huoletta testata meidän monipuolista ja joustavaa logistiikkapalveluamme, joka sisältää tavaran vastaanoton (myös lavatavara), viennin varastoon ja ilmoitukset sovitusti, inventoinnin, lähtevän tavaran keräyksen, pakkailun, noudon tilauksen ja luovutukset. Palvelun laajuus sovitaan yhdessä asiakkaan kanssa. Varastorutiinit voi jättää Tavaratilan hoidettavaksi ja keskittyä itse ydinliiketoimintaan ja työhönsä.

Tarjousjakson jälkeenkin, kun kokemusta palvelumäärästä ym. kertyy niin hinnoittelumme on jatkossakin edullinen.

www.varastotampere.fi
Terveisin